Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Program Partnerski Expo Dubaj 2020– II edycja - nabór do dnia 6 grudnia br.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Krzysztof Bortnowski | 2019-11-04 15:52:02
aktualności

Przedłużono nabór w II edycji Programu Partnerskiego towarzyszącego udziałowi Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju! Konkurs potrwa do 6 grudnia 2019 r.

 

Program obejmuje ofertę sponsoringu elementów ekspozycji oraz wyposażenia Pawilonu Polski, a także wydarzeń towarzyszących. Program stwarza krajowym przedsiębiorcom – niezależnie od skali ich działalności – jedyną w swoim rodzaju możliwość promocji, wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej i współtworzenia polskiej prezentacji podczas najbardziej prestiżowego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie.

Nabór do Programu ma formułę konkursu. Pierwszy konkurs zakończył się w grudniu 2018 roku, a w jego efekcie udało się nawiązać komercyjną współprace z ponad 40 firmami, które będą współtworzyć udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020.

Biorąc pod uwagę różnorodność form zaangażowania Polski w obecność na EXPO 2020 w Dubaju, proponujemy przygotowanie zróżnicowanej oferty partnerskiej dla firm, która umożliwi współudział w finansowaniu i organizacji różnych inicjatyw oraz na różnym poziomie zaangażowania finansowego.

 

II edycja Programu Partnerskiego przewiduje cztery kategorie Partnerstwa:

  1. Wyposażenie Pawilonu, w tym pomieszczeń biurowych oraz części gastronomicznej
  2. Wydarzenia towarzyszące.
  3. Wydarzenia towarzyszące branżowe.
  4. Partnerstwo specjalne.

 

Informacji na temat szczegółów Programu udziela Koordynator Programu Partnerskiego w zespole Expo Dubaj 2020 – Pani Agnieszka Józefowicz-Krakowiak,

e-mail.: agnieszka.jozefowicz@paih.gov.pl, tel.: + 48 22 334 98 42

 

Więcej informacji wraz z załącznikami dostępna jest na stronie: https://expo.gov.pl/program-partnerski-ii-edycja-67