Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



EXPO 2020: ruszyła II edycja Programu Partnerskiego dla firm

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Krzysztof Bortnowski | 2019-08-07 12:55:37
aktualności, expo

Polska Agencja Inwestycji i Handlu właśnie uruchomiła drugą edycję Programu Partnerskiego. Do końca września PAIH czeka na zgłoszenia firm do udziału w akcji promocyjnej podczas EXPO 2020 w Dubaju.

Nabór do Programu Partnerskiego ma formułę konkursu. Pierwsza edycja zakończyła się w grudniu 2018 roku. Do udziału w niej zgłosiło się ponad 40 firm, które będą współtworzyć udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju.

 

Do końca września PAIH czeka na zgłoszenia do drugiej edycji Programu Partnerskiego. Biorąc pod uwagę różnorodność form zaangażowania Polski w obecność na EXPO 2020 w Dubaju, Agencja przygotowała bogatą ofertę pakietów sponsorskich, która umożliwi współudział w finansowaniu i organizacji wielu inicjatyw, na różnym poziomie zaangażowania finansowego. Program przewiduje cztery kategorie Partnerstwa:

  • Wyposażenie Pawilonu, w tym pomieszczeń biurowych oraz części gastronomicznej
  • Wydarzenia towarzyszące
  • Wydarzenia towarzyszące branżowe
  • Partnerstwo specjalne

 

Szczegóły dotyczące Programu znajdują się na stronie: expo.gov.plhttps://www.paih.gov.pl/20190719/druga_edycja_programu_partnerskiego